The Surge 2 - Future Shock Weapon Pack
Expand your The Surge 2 experience with the Future Shock Weapon Pack and get access to 4 new devastating weapons from the shadiest corners of Jericho City. The quarantine has sparked a surge in black market activities that unearthed previously secret projects. Find them as you fight your way through Jericho City, cut them from your enemies and equip them for yourself!