Future Shock Weapon pack
Wzbogać swoją rozgrywkę w The Surge 2 dzięki pakietowi „Future Shock Weapon Pack” i zdobądź dostęp do 4 nowych broni z najmroczniejszych zakamarków Jericho City. Wskutek kwarantanny nastąpił wzrost aktywności czarnego rynku, doprowadzając do ujawnienia rozmaitych tajnych projektów. Znajdź te elementy podczas wędrówki przez Jericho City, odetnij przeciwnikom i weź dla siebie!