The Surge 2 – JCPD Gear Pack
Expand your The Surge 2 experience with the JCPD Gear Pack and get access to 1 brand new armor set and 4 new unique implants. Unleash fury upon your enemies with the official JCPD Team Zola armor thanks to its stamina-oriented set bonuses. Find the enemies that equip the set, cut the various parts off and equip them for yourself in your fight for Jericho City!