The Surge 2 – JCPD Gear Pack
Wzbogać swoją rozgrywkę w The Surge 2 dzięki pakietowi JCPD Gear Pack i zdobądź dostęp do 1 zupełnie nowego zestawu zbroi oraz 4 nowych, unikatowych implantów. Pokaż wrogom, czym jest Twój gniew, korzystając z oficjalnej zbroi JCPD Team Zola i zwiększających jej wytrzymałość premii za zestaw. Odszukaj przeciwników posiadających te zestawy i odbierz im je podczas walki o Jericho!