The Surge 2 – Jericho's Legacy Gear Pack
Expand your The Surge 2 experience with the Jericho’s Legacy Gear Pack and get access to 3 new armor sets. Fight your way out of the city with the brutally stylish BEAST Tank Buster, the sleek Kyoko Hacker Suit and Jericho’s official Firetails Mascot! Find the enemies wearing them, cut them off and equip them for yourself!