The Surge 2 – Jericho's Legacy Gear Pack
Urozmaić rozgrywkę w The Surge 2 dzięki pakietowi „Jericho’s Legacy Gear Pack” i zdobądź dostęp do 3 nowych zestawów zbroi. Stań do walki w stylowej zbroi BESTII Pogromcy Czołgów, Stroju Hakera Kyoko albo zbroi Maskotki Jericho Firetails! Odszukaj posiadających te zbroje przeciwników i odbierz im je w walce!