The Surge 2 – Public Enemy Weapon Pack
Wzbogać swoją rozgrywkę w The Surge 2 dzięki pakietowi „Public Enemy Weapon Pack” i zdobądź dostęp do 13 nowych broni, wśród których znajduje się zrabowany sprzęt, ciężkie pręty z nanitami oraz przetworzone łopaty wirnika. Odszukaj posiadających te elementy przeciwników i odbierz im je podczas walki o Jericho City!