The Surge 2 - The Kraken Expansion
Kraken ek paketiyle Surge 2 deneyiminizi zenginleştirin ve Surge 2 evrenine ait yepyeni bir olay örgüsünü keşfedin!
Hizmetten alınmış, zenginlerin ve ünlülerin kaçış aracı olarak yenilenmiş devasa bir uçak gemisi olan VBS Krakow'a hoş geldiniz. Gizemli bir şekilde Jericho City kıyılarında karaya oturmuş, açık deniz yolculuklarına uygun bu Stapford gemisinin yapay zeka güvenlik sistemleri kontrolden çıkmış durumda ve bunun sebebini öğrenip krize son vermek sizin elinizde! Terk edilmiş bir askeri geminin retro temalı mekanlarında korsanlar ve güvenlik sistemleri ile savaşarak ilerleyin ve VBS Krakow'un ardındaki sır perdesini aralayın!