The Surge 2 - URBN Gear Pack
Customize your The Surge 2 experience even further with the URBN Gear Pack! This pack includes Warren’s well-used Cutter from The Surge, the unique, full-body URBN armor set, the URBN Judgement Axe, the URBN Skimmer Drone and its Lootscan.exe Radar Module.