The Tale of Bistun
The Tale of Bistun to gra przygodowa opowiadająca historię zainspirowaną tragicznym poematem z XII w. pt. „Chosrow i Szirin”. Gracz wciela się w rolę rzeźbiarza, który budzi się na górze Bistun i odkrywa, że nie pamięta niczego ze swojej przeszłości.
Niebezpieczna plaga rozprzestrzenia się po krainie, stawiając na jego drodze rzesze niebezpiecznych wrogów. Musi przebić się przez hordy różnorodnych przeciwników, a także przemierzyć światy - rzeczywisty oraz eter, miejsce spoczynku zapomnianych wspomnień, aby odkryć tajemnice swojej przeszłości.
Na zdradliwych zboczach Góry Bistun, rzeźbiarz budzi się bez pamięci o tym jak się tu znalazł, ani kim jest. Bardzo szybko odkrywa jednak, że plaga wysysa życie z natury, plugawiąc lokalną zwierzynę i nastawiając ją wrogo do wszystkiego co żywe.
Jednakże starożytne zło czuwa, czeka w ciemności i nie jest zadowolone z przeszkadzającego w jego planach śmiertelnika. . .
The Tale of Bistun to wciągająca opowieść o poświęceniu i odkrywaniu samego siebie zainspirowana poematem z XII w. pt.”Chosrow i Szirin”. Historia ma miejsce w egzotycznym świecie perskiego mitu, gdzie magia i boskie wpływy kształtują widoczny świat.
Jako rzeźbiarz, musisz przemierzać przepiękne zbocza góry Bistun, rozwiązać zagadkę swojej przeszłości oraz w jaki sposób znalazłeś się w tym miejscu.
Podczas eksploracji góry, twórz rzeźby, które pomogą ci przypomnieć sobie mętną przeszłość. Będziesz mógł wtedy wrócić do bazy, aby wyrzeźbić przepiękne wzory opowiadający o twoich doświadczeniach i potyczkach.
The Tale of Bistun jest opowiadana ustami wszechwiedzącego narratora, który opisuje każdy krok rzeźbiarza oraz jego najskrytsze myśli. Ale czy jest wiarygodny? Czy może ma swój własny plan?