The Talos Principle 2
Ne kadar fazla şey keşfedersen kozmosun doğası ve medeniyetin amacına dair o kadar fazla soruyla yüzleşeceksin. Daha iyi bir gelecek adı altında verilip yerine getirilmeyen sözler, insanlığın hatalarını tekrarlamaya dair korku, mantığa duyulan inanç veya insanlığı bütünüyle geride bırakmak... Verdiğin kararlar ve seçtiğin taraflar olayların gidişatını belirleyecek.
Zekice oluşturulmuş bulmaca içinde bulmacalar ve çok zorlayan Altın bulmacaların da aralarında bulunduğu farklı zorluk seviyelerindeki çeşit çeşit bulmacaları çöz. Her bulmacayı çözmeden oyunu bitirebilir veya tamamen uzman olmanın vereceği ödüllerin peşinden gidebilirsin. Yer çekimini yönetme ve zihin aktarımı gibi çeşitli yeni yetenekler, orijinal The Talos Principle'ın yerleşik mekaniklerine katılarak yeni ama bilindik bir deneyim sunuyor.
Daha önceden birlikte çalışılmış yazarlar Jonas Kyratzes (The Eternal Cylinder, Clash: Artifacts of Chaos) ve Tom Jubert (The Swapper, Subnautica) ile onlara katılan Verena Kyratzes (The Hand of Merlin, Serious Sam 4) tarafından kaleme alınmış, beyni çalıştıran, karakter gelişimi odaklı ve birden fazla sonu bulunan etkileşimli bir hikâyede The Talos Principle'ın hikâyesinde sıradaki adımı at.
Paradigma değişiminin eşiğindeki bir şehirden geleceğin anahtarına sahip gizemli bir adanın çeşitli manzaralarına uzanan yepyeni ortamları keşfet. Bulmaca çözmeye biraz ara verip uzun zamandır saklı olan gizemleri ve unutulmuş tarihin izlerini keşfet.
Chris Christodoulou'nun (Risk of Rain 1 ve 2) katılımıyla birlikte usta besteci Damjan Mravunac (Serious Sam, The Talos Principle) tarafından bestelenen muhteşem oyun müzikleriyle The Talos Principle'ın zengin ve acı tatlı dünyasına dal.