The Talos Principle 2 - Road to Elysium
Road to Elysium to trzyczęściowa koda, która pozwoli Ci zanurzyć się głębiej w świecie gry The Talos Principle 2 i wrócić do ukochanych postaci, a także dzięki serii nowych, skłaniających do myślenia historii poddać próbie swoje umiejętności rozwiązywania zagadek.
Fabuła Road to Elysium jest osadzona po zakończeniu wydarzeń z gry The Talos Principle 2. Przedstawia dalszy ciąg ewolucji świata robotów i pozwala ujrzeć kluczowe momenty podróży 1k z nowej perspektywy. Ponadto stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania w postaci zagadek opartych na znanej mechanice.
Zagłęb się w filozofię miłości, śmierci i zmartwychwstania razem z Hypatią i Sarabhai oraz wytęż umysł do granic możliwości w gąszczu laserów.
W dodatku Orpheus Ascending ponownie wcielisz się w 1k, aby wejść do umysłu Sarabhai, odzyskać zniszczone fragmenty jej osobowości i dać jej drugą szansę.
Klasyczną mechanikę laserów znaną z serii wykorzystano do maksimum na nieoczekiwane sposoby, aby sprawdzić, czy potrafisz myśleć nieszablonowo.
Przemierzaj piękny, pustynny świat pełen starożytnych ruin osadzony w świadomości uszkodzonego robota.
Dołącz do Jakuta i Mirandy, którzy wspólnie z Korneliuszem i Ateną wyruszają w podróż usianą zagadkami po zachwycającej karaibskiej wyspie.
Wciel się w Jakuta i odwiedź Isle of the Blessed, aby zaimponować Mirandzie rozwiązywaniem zagadek. Staw czoła wyzwaniu i rozwiąż cały szereg niewidzianych dotąd zagadek za pomocą znajomych narzędzi, aby wreszcie dotrzeć do sześciościanu, olbrzymiego skupiska zagadek w tajemniczej krzywej wieży.
W tym relaksującym dodatku ponownie spotkasz znajomych i krewnych z gry The Talos Principle 2. Pora uleczyć stare rany i zwrócić się ku przyszłości.
Baw się dobrze, rozwiązując zbiór nowych zagadek o średnim poziomie trudności, których kulminacją jest sześciościan.