The Talos Principle 2 - Road to Elysium
Road to Elysium; düşünmeye sevk eden bir dizi yeni hikâyeyle The Talos Principle 2 dünyasına daha derinlerine dalmana, sevilen karakterlerle yeniden bir araya gelmene ve bulmaca becerilerini test etmene imkân tanıyan üç kısımlık bir ek.
The Talos Principle 2'deki olayları takip eden Road to Elysium, sana alıştığın mekanikler üzerine kurulu bulmacalarla yeni şekillerde meydan okuyup 1k'nin yolculuğundaki bazı önemli anlara yeni bir bakış açısı sunarak robot dünyasının evrimini izlemeye devam ediyor.
Hypatia ve Sarabhai'ın hikâyesiyle aşkın, ölümün ve dirilişin felsefesini keşfederek beynini Lazer Izgarada yolculuğa çıkar.
Orpheus Ascending'nde 1k olarak dönüp Sarabhai'ın zihnine, kişiliğinin dağılmış parçalarını toplamaya girerek ona yaşamda bir şans daha verme fırsatı yakalayacaksın.
Serinin alışıldık lazer mekanikleri, sınırları beklenmedik şekillerde zorlayarak farklı düşünme becerilerini test edecek.
Antik kalıntılarla dolu şahane bir kum diyarını, hasarlı bir robotun gözünden keşfet.
Karayipler'de büyüleyici bir adada bulmaca odaklı bir maceraya çıkacak Cornelius ve Athena'ya katılan Yaqut ve Miranda ile vakit geçir.
Oyunu Yaqut'un gözünden gör ve problem çözme becerilerinle Miranda'yı etkilemek için Isle of the Blessed ziyaret et. Eğri büğrü gizemli bir kulede büyük ve devamlı bir bulmaca grubu olan Altı Yüzlüyle sonlanacak çeşitli yepyeni bulmacalara tanıdığın araçlarla meydan oku.
The Talos Principle 2'deki ailen ve dostlarınla huzurlu bir deneyimin tadını çıkar. Eski yaraları sar ve geleceğe odaklan.