The Telltale Batman Shadows Edition
Wkrocz między cienie i zanurz się w zdegenerowanym świecie Batmana od Telltale – zobacz podwójną osobowość Mrocznego Rycerza i oblicze Gotham w nowym, złowrogim świetle. Gra Telltale Batman Shadows Edition, wzbogacona o ręcznie zmienioną kolorystykę i zremasterowane tekstury,...
Gra Telltale Batman Shadows Edition, wzbogacona o ręcznie zmienioną kolorystykę i zremasterowane tekstury, łączy wszystkie dziesięć odcinków z dwóch sezonów gry Telltale Batman w jedną, kompletną grę, a przy tym zachowuje wierność duchowi dotychczasowej oprawy graficznej Mrocznego Rycerza.