The Textorcist: The Village DLC
Follow Ray Bibbia 10 years in the past in this adventure set in a small village where religion is considered only a fad of the past.
Unveil the mystery that lurks in Castel di Vania and get ready to face ancient demons with only the help of your trusty bible and your typing skills.