The Textorcist: The Village DLC
Castel di Vania'da gizlenen gizemi açığa çıkar ve yalnızca güvenilir İncil'in ve yazı yazma becerilerinin yardımı ile antik şeytanlarla yüzleşmeye hazır ol.