The Textorcist: The Village - Soundtrack
Textorcising demons out of people demands a lot of special tools: a bible, a balding shiny head, a rosary with hearts carved on it… but the most important thing you should never forget when facing the armies of Satan is A RAGING HEAD BANGER INTO YOUR EARS!