The Textorcist: The Village – ścieżka dźwiękowa
Dokonywanie tekstowych egzorcyzmów na ludziach, których opętały demony, wymaga mnóstwa specjalnych narzędzi: biblii, łysiejącej głowy z błyszczącą skórą, różańca z wyrytymi sercami... ale to, o czym nie należy nigdy zapominać przy starciu z szatanem, TO OSTRY KAWAŁEK MUZYCZNY W USZACH!