The Textorcist: The Village - Oyun Müzikleri
İnsanların içinden şeytanı çıkarmak için çok sayıda özel araç gerekir: bir İncil, parıldayan kel bir kafa, üzerine kalp kazınmış bir tespih... ancak Şeytan'ın ordularıyla yüzleşirken asla unutmaman gereken en önemli şey KULAKLARINDA ÇINLAYAN VE GAZA GETİREN ŞARKILAR!