The Thaumaturge: Digital Deluxe Content
Experience the unique setting of The Thaumaturge to the fullest thanks to a collection of digital goodies. The Digital Deluxe Content includes the game’s artbook, a model of a 3D printable figurine, in-game features such as a Cosmetics Pack, wallpapers, and a map of Warsaw.