The Thaumaturge: Digital Deluxe Content
Bu harika dijital koleksiyon sayesinde The Thaumaturge'ün eşsiz dünyasını doyasıya yaşa. Digital Deluxe, oyunun dijital sanat kitabı ve bir 3D yazdırılabilir figür modelinin yanında bir kozmetik paketi, duvar kâğıtları ve Varşova haritası gibi oyun içi özellikler içerir.