The Thaumaturge: Deluxe Edition
Zanurz się w mrocznym świecie Warszawy 1905 roku dzięki The Thaumaturge: Digital Deluxe Edition. Zestaw ten zawiera, oprócz pełnej wersji gry, także jej soundtrack oraz Digital Deluxe Content DLC obejmujący m.in artbook oraz elementy urozmaicające rozgrywkę.