The Thaumaturge: Original Soundtrack
Warsaw 1905 AD was a place where different cultures and social classes intertwined with each other and the OST from The Thaumaturge is a perfect tribute to that. Imagine both lavish high society ball halls as well as dark corners of the city where crime is ever-present. Both dark and a bit discreet, this music will take you to the world where history meets otherworldly mystery.