The Thaumaturge: Original Soundtrack
Warszawa roku 1905 była miejscem, w którym mieszały się różne kultury i klasy społeczne, muzyka do gry The Thaumaturge jest tego świetnym przykładem. Wyobraź sobie zarówno pełne przepychu sale balowe arystokracji, jak i ciemne zakątki miasta, w których przestępczość nigdy nie śpi. Równocześnie mroczna, jak i nieco dyskretna, muzyka z gry zabierze cię do świata, gdzie historia spotyka się tajemnicą.