The Throne
Tron to średniowieczna przygoda w najczystszych stylu metroidvania, z estetyką pixel art 2.5D, w której musisz uwolnić królestwo zdobyte przez strasznego wodza orków Bodraka. Podążaj za bohaterem Ederem przez labiryntowy zamek i ekscytujące krajobrazy w poszukiwaniu klucza do sali tronowej. Czy uda ci się uratować królestwo?
Walka - Eliminuj potężnych wrogów i niszcz siły zła, które oblegają zamek. Walcz z przerażającymi bossami i udowodnij swoją wartość i determinację.
Platformy - Poruszaj się po skomplikowanych ścieżkach i niebezpiecznych pułapkach zastawionych przez orków we wszystkich obszarach gry. Sprawdź swoje umiejętności i kontrolę, aby pokonać wszystkie przeszkody, które staną na twojej drodze. Każdy obszar jest unikalny i będziesz musiał dostosować swój styl gry do każdego z nich.
Łupy - Zdobądź potężny ekwipunek od wrogów. Farmuj wielokrotnie, aby zdobyć silniejsze bronie, które dadzą ci moc pokonywania coraz większych i bardziej przerażających przeciwników.
Ulepszenia - Odzyskaj magiczny ekwipunek Edera, który pozwoli mu stawić czoła najstraszniejszym zagrożeniom. Ścieżka staje się coraz bardziej skomplikowana, a twoje nowe umiejętności otworzą trasy, których nigdy nie wyobrażałeś sobie, odsłaniając zupełnie nowe obszary pełne treści.
Historia - W zamku panował spokój, pozbawiony swojej armii, aby wesprzeć nadchodzącą bitwę morską, gdy Gabón, legendarny dowódca królewskiej gwardii, zdradza swoich, aby wpuścić potężnego i złego Bodraka. Razem ze swoją armią orków udaje mu się zdobyć zamek. Teraz tylko Ederowi pozostaje przywrócić pokój.