The Town of Light
Poprowadź rozgrywkę z perspektywy Renée, 16-letniej dziewczyny cierpiącej z powodu objawów choroby psychicznej. Szuka odpowiedzi na wiele pytań ze swojej przeszłości, jednocześnie przemierzając miejsce, w którym spędziła większość swojej młodości. Poprowadź Renée podczas mrocznej i pełnej emocji podróży, w której zacierają się granice między rozrywką, opowieścią i rzeczywistością.
The Town of Light rozgrywa się w zakładzie psychiatrycznym w miejscowości Volterra, we włoskim regionie Toskania. Działający od blisko stu lat zakład został zamknięty pod koniec lat 70. na mocy przyjętej przez rząd włoski ustawy. Nakazywała ona zamknięcie tego typu placówek i przywrócenie pacjentom należnym ich praw człowieka. Miejsce to zachowało się do dziś, a zarówno budynek, jak i losy przetrzymywanych w nim pacjentów zostały pieczołowicie zrekonstruowane, by opowiedzieć ich historie.
16-letniej dziewczyny cierpiącej z powodu objawów choroby psychicznej. Odkryj tajemnice jej przeszłości, odnajdź to, co kiedyś zostało utracone, i odkryj prawdę o Mieście Światła (The Town of Light) w grze zainspirowanej prawdziwymi relacjami z zakładu w Volterra.
Poprowadzisz Renée poprzez prawdy, które odkryje, pomagając jej poradzić sobie z nimi i zracjonalizować jej najbardziej pogmatwane myśli.