The Town of Light
Bir akıl hastalığının semptomlarını taşıyan 16 yaşındaki Renée adlı kızın yerine geç. Çocukluğunun büyük bir bölümünü geçirdiği yeri keşfederken geçmişiyle ilgili birçok sorunun yanıtını arıyor. Eğlence, hikâye anlatımı ve gerçekliğin birbirine karıştığı karanlık ve duygusal bir yolculukta Renée'ye rehberlik et.
The Town of Light'ın hikâyesi, İtalya'nın Toskana bölgesindeki Volterra Akıl Hastanesi'nde geçiyor. Yaklaşık bir asır boyunca hizmet veren akıl hastanesi, 1970'lerin sonunda İtalyan hükûmeti tarafından bu tür hizmetlerin kapatılmasına ve hastaların insan haklarına tekrar kavuşturulmasına yönelik olarak çıkarılan bir yasa nedeniyle kapatıldı. Hastanenin olduğu alan günümüzde hâlâ ayakta duruyor. Bina ve hastaların çektiği çileler, oradaki hikâyeleri anlatmak için titizlikle yeniden düzenlendi.
Akıl hastalığından muzdarip 16 yaşındaki bir kız. Volterra akıl hastanesinde yaşanan gerçek olaylardan ilham alan bu oyunda onun geçmişinin sırlarını keşfet, kaybedilenleri bul ve The Town of Light'ın ardındaki gerçeği ortaya çıkar.
Renée'ye gerçeklerle baş etmesi ve en karmaşık duyguları arasında aklını kullanması konusunda yardımcı olarak keşiflerine rehberlik edeceksin.