The Ultimate Trivia Challenge
Bilgi yarışmaları hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı. Kendine meydan oku veya Party Mode'da arkadaşların ve ailenle birlikte bir bilgi yarışması gecesi düzenle! Filmler, Müzik, Spor, Ünlü Kişiler ve Yerler, Genel Bilgiler, Tarih, Bilim, İmla Kuralları ve Ünlü Alıntılar gibi en popüler soru kategorilerinden birini seç. Bunlar yeterli değil mi, o zaman Name That Sound (Sesi Bul) oyna!
Daha ne bekliyorsun? Hemen indir ve beynini The Ultimate Trivia Challenge'a hazırla!