The Uncertain: Light At The End
W The Uncertain: Last Quiet Day robot RT opracowujący wynalazki dołącza do grupy podobnie myślących maszyn, które próbują pomóc garstce ocalałych ludzi.
Bohaterką Light At The End jest jedna z tych ocaleńców — dziewczyna o imieniu Emily. Wraz z Emily, jedną z wygnańców, musisz przeżyć w świecie rządzonym przez roboty i dowiedzieć się więcej na temat zniknięcia ludzkości. Czy to z powodu samowolnej SI czy jeszcze czegoś innego?