The Uncertain: Light At The End
The Uncertain: Last Quiet Day'de RT adlı mucit robotun aynı fikirdeki küçük bir grup makineye katılarak hayatta kalan son birkaç insana yardım etmeye çalıştığını görmüştük.
Light At The End'in ana kahramanı ise hayatta kalan bu insanlardan biri olan Emily. Dışlanmış insanlardan biri olan Emily ile birlikte robotların hüküm sürdüğü bir dünyada hayatta kalarak insanlığın yok olmasıyla ilgili ipuçlarını arayacaksın. Acaba bunun sebebi yapay zekânın bilinç kazanması mıydı, yoksa başka bir şey miydi?