The Unfinished Swan
The Unfinished Swan'da içinde bulunduğun dünyayı ortaya çıkarmak için etrafa boya dökerek beyazlar içindeki gizemli bir çevreyi keşfet. 10 yaşındaki yetim Monroe olarak, bitmemiş bir tablodan çıkıp gelen bir kuğuyu gerçeküstü ve hikâye kitaplarından esinlenilmiş bir krallığa yaptığı yolculuğunda takip edeceksin. Her bölümde bir dolu sürprizle birlikte dünyayı keşfetmenin yeni yollarını bulacak, çok sayıda tuhaf (ve bazen tehlikeli) yaratıklar ve bu imparatorluğu kuran eksantrik kral ile karşılaşacaksın.