The Vale: Shadow of the Crown
The Vale is a story driven, action-adventure that utilizes 3D audio and haptic controller feedback to deliver visceral gameplay. As an audio based game, The Vale sets out to provide a truly novel experience for visually impaired and sighted gamers alike.
The Vale is an audio-based action adventure game that places you in the worn leather boots of a blind adventurer.
An audio-only RPG adventure which feels like a new benchmark for the genre, through challenging combat and excellent sound design.