The Vale: Shadow of the Crown
The Vale, kör bir maceracının pespaye elbiselerini sırtına geçirdiğin, ses temelli bir aksiyon-macera oyunudur.
RYO elementleri barındıran bir aksiyon-macera oyunu: Ekipmanlarını, oyun tarzını, büyü becerilerini, yol arkadaşlarını ve görevlerini seç.