Ścieżka dźwiękowa The Valiant
Oficjalna ścieżka dźwiękowa gry The Valiant zawiera 16 utworów, czyli 46 minut nastrojowej muzyki, a dodatkowo także wyjątkowy utwór bonusowy. Posłuchaj kompozycji z The Valiant już dziś w swoim ulubionym odtwarzaczu.