The Valiant Oyun Müzikleri
The Valiant'ın resmi oyun müziği toplamda 46 dakikalık, atmosferik 16 parça ve ayrıca özel bir bonus parça içermektedir. Şimdi en sevdiğiniz müzik çalarda The Valiant'ın müziklerinin keyfini çıkarın.