The Valiant
Poznaj historię Teoderyka von Akenburga, potępiającego okrucieństwa wojny byłego krzyżowca. Musi wrócić do akcji z powodu wydarzeń, które sam zapoczątkował. 15 lat wcześniej Teoderyk i jego towarzysz broni Ulryk von Grevel znaleźli pęknięty fragment starożytnego artefaktu, laski Aarona.
Teraz Teoderykowi składa wizytę młody zakonnik o imieniu Malcom, który twierdzi, że Ulryk ma obsesję na punkcie odnalezienia pozostałych fragmentów artefaktu, co mogłoby sprowadzić na świat niewyobrażalne zło i cierpienie, ponieważ w lasce kryje się moc, jakiej nie powinien posiąść żaden śmiertelnik.
Teoderyk, zdeterminowany, by znaleźć pozostałe części i ukryć je przed Ulrykiem, rusza w podróż, która poprowadzi go przez Europę i Bliski Wschód.
Na swojej drodze spotka wielu wojowników, którzy postanowią do niego dołączyć: od starego, zaprawionego w boju Reinharda von Kemptena z zakonu krzyżackiego po ambitną, młodą najemniczkę Grimhild Eidottr i jej Kompanię Kruków. Każdy przyłącza się do Teoderyka z własnych powodów, jednak z czasem tworzą się między nimi więzy, które przetrwają najtrudniejsze nadchodzące wyzwania.