The Valiant
Bizler cesur olanlarız, bizler Valiant'ız. Çıktığımız bu yolculukta kardeşliğimizden aldığımız güçle zafere ulaşacağız.
Eski bir haçlı askeri olan Theoderich von Akenburg'un hikâyesine tanıklık et. Theoderich'in savaş meydanlarının acımasızlığının farkına varmasının üzerinden yıllar geçmiştir. Ancak silah arkadaşı Ulrich von Grevel ile 15 yıl önce kadim bir eşya olan Rod of Aaron'ı bulmalarının ardından gerçekleşen olaylar silsilesi savaşa tekrardan dönmesini icap eder.
Bir gün Malcom adında genç bir keşiş Theoderich'in kapısını çalar. Ona Rod'un ölümlülerin kaldıramayacağı türden bir güç barındırdığını, Ulrich'in Rod'un eksik parçalarını toplayıp onu tamamlamayı bir takıntı haline getirdiğini ve bu olayın bütün dünyada sayısız acılara sebep olabileceğini söyler.
Ulrich'i kadim eşyanın parçalarından uzak tutmak adına Theoderich onları arama görevini üstlenir. Böylece Avrupa ve Ortadoğu'ya uzanan yolculuğu başlar.
Yolculuğu boyunca Töton Şövalyeleri'nden ihtiyar Reinhard von Kempten'den, genç ve bir o kadar da hevesli bir kiralık asker olan Grimhild Eidottr ve onun Raven Company'sine kadar birçok savaşçı farklı sebeplerden ötürü görevinde ona yardım etmeye karar verir. Her ne kadar farklı sebeplerden bir araya gelmiş olsalar da aralarında yavaş yavaş bir bağ oluşur ve karşılaştıkları zorluklara birlikte göğüs gererler.