The Vanishing of Ethan Carter
Oyunu, Ethan Carter'dan rahatsız edici bir mektup alan esrarengiz dedektif Paul Prospero olarak oynuyorsun. Ethan'ın ciddi bir tehlike altında olduğunu fark eden Paul, oğlanın Red Creek Valley'deki evine gelerek işlerin tahmin ettiğinden de kötü hâlde olduğunu keşfeder. Ethan, vahşi bir cinayetin ardından ortadan kaybolur ve Paul da bunun, bölgede araştırılmaya değer tek cinayet olmadığını çabucak fark eder.
Yirminci yüzyılın başlarında ortaya çıkan tuhaf kurgu türünden (ve diğer ürkütücü hikâyelerden) ilham alan The Vanishing of Ethan Carter, oyunlarda sürükleyici hikâye anlatımını önemli ölçüde geliştirmeyi amaçlıyor. Oyunda özel bir dedektif ve bazı zihin oyunları olsa da The Vanishing of Ethan Carter özellikle bulmacalarla doldurulmuş bir oyun değil. Odağımız atmosfer, duygu hâli ve karakterlerimizin temel insanlığı.
Ancak tabii ki keşifler kendi kendine veya senin yardımın olmadan gerçekleşmeyecek. Hem Paul'un ölülerle konuşabilmesini sağlayan doğaüstü gücünü hem de kendi gözlem becerilerini kullanarak cesetlerden oluşan bir yolun ardındaki gizemi, Red Creek Valley'de gezinen karanlık ve kadim bir gücün köklerini ve kayıp bir çocuğun akıbetini keşfedeceksin.
Devrim niteliğindeki fotogrametri teknolojisinin kullanımıyla yaratılan Red Creek Valley'nin güzel ama uğursuz dünyasını keşfet ve bu dünyayla etkileşime geç.