Çift XP avantajınızı kullanarak ilerlemenizi hızlandırın!
Komutanlığınız altında 14.000 altınla dayanıklılığınızı güçlendirin, stratejinizi artırın ve bu tehlikeli manzaranın zorluklarını aşın. 'Tüm Altınlar' eşsiz bir avantaj sunuyor - size kaosun ortasında zafer yolunuzu kazandırıyor!