Pile of Gold
Introducing a reservoir of 500 gold! Embrace the immense versatility of this precious resource as you navigate the post-apocalyptic world. Use gold for swift healing and as a valuable currency, allowing you to exchange it for a multitude of vital resources.
With this bundle, empower your survival journey and seize every advantage to thrive in a world fraught with peril. Unleash the potential of 500 gold—your indispensable companion in the fight for survival!