The Witch of Fern Island
The Witch of Fern Island is a game about a young girl who wants to become a real witch. Immerse yourself in the history of the island and get to know its inhabitants. It's time to find your place in the world.
But know this: Becoming the Witch of Fern Island isn't just about passing exams! It's about finding your place in the world, making friends, and most importantly, finding joy within every passing moment.