The Witcher 3: Wild Hunt - Songs of the Past
Wishlist Now — Don’t miss the adventure! Wishlist Songs of the Past now and be the first to hear updates on Geralt’s return to the Path in The Witcher 3.
The Witcher 3: Wild Hunt — one of the best-selling role-playing games of all time — returns with a brand-new expansion. Songs of the Past sees legendary monster slayer Geralt of Rivia travel to Letten, an idyllic land on the surface but with a dark secret hiding below. Equipped with unique mutagens and a new weapon, the chain, Geralt must overcome never-before-seen foes as he fights against a long-dormant evil. More than his life is at stake though; across a story filled with choices and consequences, the fate of the entire land, and even Geralt’s closest friendship, are also at risk.
Geralt of Rivia Returns — Famed monster slayer Geralt of Rivia returns to the Path for another adventure, equipped with unique mutagens and a new weapon to master.
Explore a New Region — The idyllic land of Letten is full of stories to discover and secrets to uncover, including something sinister at its very core.
Experience Epic Quests — Dozens of new quests, points of interest, and more await as one of the best-selling RPGs of all time gets hours of new content.
Uncover a Supernatural Mystery — Unfurl an authentic Witcher story full of choices and consequences as Geralt fights to uncover a dark curse at Letten’s center.
Discover Remastered Content — Enjoy updated gameplay, visual fidelity, performance, character progression, and more through The Witcher 3: Wild Hunt — Remastered.