The Witcher 3: Wild Hunt — Songs of the Past
Hemen İstek Listenize Ekleyin — Macerayı kaçırmayın! Songs of the Past'i hemen istek listenize ekleyin ve The Witcher 3'te Geralt'ın Yola dönüşüyle ilgili gelişmeleri ilk duyan siz olun.
Tüm zamanların en çok satan rol yapma oyunlarından The Witcher 3: Wild Hunt yepyeni bir genişletme paketiyle geri dönüyor. Songs of the Past'te efsanevi canavar avcısı Rivialı Geralt, dışarıdan cennet gibi görünen ama altında kapkaranlık bir sır barındıran Letten diyarına gidiyor. Eşsiz mutajenler ve yepyeni silahı zinciri kuşanan Geralt, asırlardır uyuyan bir kötülüğe karşı savaşırken daha önce hiç görülmemiş düşmanları alt etmek zorunda. Ancak tehlikede olan sadece onun hayatı değil. Seçimlerin bedelini ödeyeceğiniz bu hikâyede tüm diyarın kaderi ve Geralt'ın en yakın dostluğu bile risk altında.
Rivialı Geralt Dönüyor — Ünlü canavar avcısı Rivialı Geralt, eşsiz mutajenler ve ustalaşması gereken yeni bir silahla yepyeni bir macera için Yola geri dönüyor.
Yeni Bir Bölgeyi Keşfedin — Cennet misali Letten diyarı, keşfedilecek hikâyelerle ve dehlizlerinde yatan sinsi sırlar da dâhil olmak üzere açığa çıkarılacak gizemlerle dolu.
Doğaüstü Bir Gizemi Çözün — Geralt, Letten'ın merkezindeki karanlık bir laneti çözmek için savaşırken, seçimlerin ve bedellerin öne çıktığı has bir Witcher hikâyesinin kapılarını aralayın.
Remastered İçerikleri Keşfedin — The Witcher 3: Wild Hunt — Remastered ile güncellenmiş oynanışın, görsel kalitenin, performansın, karakter gelişiminin ve çok daha fazlasının tadını çıkarın.