The Witcher 3 REDkit
The Witcher 3 REDkit, The Witcher 3: Wild Hunt'ı daha önce hiç görülmemiş şekillerde özelleştirmenize ve genişletmenize olanak tanıyan CD PROJEKT RED ve Yigsoft imzalı bir modlama aracıdır. Bu güçlü araç, gelişmiş özellikler ve benzersiz bir esneklik sunarak yeni görevler, karakterler, animasyonlar ve daha fazlasını oluşturup yaratıcılığınızı ortaya çıkarmanıza olanak sağlar.
Kendinize ait Witcher deneyimini hayata geçirip diğerleriyle paylaşmak için yaratıcı ruhunuzu açığa çıkarın. İster deneyimli bir geliştirici olun ister yeni başlıyor olun, The Witcher 3 REDkit yaratıcılık için heyecan verici fırsatlarla karşınızda, tek sınır ise hayal gücünüz.
Lütfen unutmayın: Şu an yalnızca PC kullanıcıları The Witcher 3 REDkit'i kullanarak yeni mod oluşturabilir ve var olan modları kurabilir. The Witcher 3: Wild Hunt sahipleri tarafından ücretsiz olarak indirilebilir.
Orijinal yaratıcılara benzer bir geliştirme kapsamına ulaşmanın harici araçlara erişim gerektirebileceğini unutmayın.
Kendinizi daha önce hiç olmadığı gibi The Witcher 3: Wild Hunt dünyasına bırakın. Parmaklarınızın ucundaki çok sayıda gelişmiş özellikle yaratıcılığınızı ortaya çıkarıp tamamen size özel bir deneyim oluşturabilirsiniz - The Witcher 3 REDkit ile oyundaki neredeyse her şeyi düzenleme özgürlüğüne sahipsiniz!
The Witcher 3 REDkit size CD PROJEKT RED geliştiricilerinin kullandığı aynı güçlü araçları sunarak fikirlerinizi bir sonraki seviyeye taşıma ve The Witcher 3: Wild Hunt'ı hayal gücünüz için bir oyun alanına dönüştürme özgürlüğü verir. Yeni görevler, eşyalar, silahlar ve karakterler oluşturmaktan tutun; animasyonlar, kapsamlı hikâyeler ve yeni bölgeler geliştirmeye yarayan bu araç, hayallerinizdeki macerayı tıpatıp şekillendirmenizi sağlar.
The Witcher 3 REDkit bir oyun geliştirme aracından daha fazlası. O, topluluğumuza bir ilanıaşk! The Witcher 3 REDkit ile fikirlerinizi paylaşabilir ve başkalarına gerçekten kendilerine ait benzersiz bir oyun deneyimi yaratmaları için ilham verebilirsiniz. Bununla yapacağınız harika şeyleri görmek için sabırsızlanıyoruz, o zaman toplanıp The Witcher 3: Wild Hunt'ı herkes için daha da heyecanlı ve keyifli hale getirelim!