The Witness
Nie pamiętasz, kim jesteś ani co sprawiło, że znajdujesz się w tym miejscu. Możesz zrobić tylko jedno: rozpocząć wędrówkę po wyspie z nadzieją, że natrafisz na jakieś wskazówki, odzyskasz pamięć i w końcu odnajdziesz drogę do domu.