The Witness
Kim olduğunu ve buraya nasıl geldiğini hatırlamıyorsun, yapabileceğin tek bir şey var: ipuçlarını keşfetme, unuttuklarını yeniden hatırlama ve bir şekilde evinin yolunu bulma ümidiyle adayı keşfetmek.