The Wolf Among Us
From the acclaimed Telltale Games comes a gritty, violent and mature thriller based on the award-winning Fables comic books (DC Comics/Vertigo).
As Bigby Wolf - THE big bad wolf - you will discover that a brutal, bloody murder is just a taste of things to come in a game series where your every decision can have enormous consequences.
An evolution of Telltale's ground-breaking choice and consequence game mechanics will ensure the player learns that even as Bigby Wolf, Sheriff of Fabletown, life in the big bad city is bloody, terrifying and dangerous.