The World Next Door
Animelerin ve bağımsız oyunların duygusal hikâye anlatımından ve heyecan verici aksiyonundan ilham alan The World Next Door, kendisini evden çok uzakta, büyülü ve gizemli Emrys dünyasında bulan isyankâr bir genç olan Jun'ın hikâyesini anlatıyor. Bu dünyaya ait olmayan renkli yaratıklarla karşılaşan Jun, zamanı dolmadan önce eve dönmek için yeni arkadaşlarına güvenmeyi öğrenmeli.
Oyuncular The World Next Door'da görsel roman unsurlarının, güçlü bir hikâye anlatımının ve çok hızlı gerçekleşen bulmaca savaşlarının bağımlılık yapıcı bir karışımını bulacak.