The Cycle: Frontier – Authority Peacekeeper Pack
Znasz chaos na Fortunie III, jawne bezprawie, pogardę dla władzy. Nadszedł czas, aby wszystko wyprostować i pokazać tym łajdakom, jak wygląda prawdziwy żołnierz!