The Cycle: Frontier - Authority Peacekeeper Pack
Fortuna III'teki kaosu, açıkça dönen kanunsuzluğu, otoriteyi hor görmeyi gördün. İşleri yoluna koymanın ve bu alçaklara gerçek bir askerin nasıl göründüğünü göstermenin zamanı geldi!